Модуль 2 . Рефлексія .
Цей модуль допоміг мені проаналізувати
переваги використання методу проектів
у навчальному процесі, а саме те , що метод завжди
пропонує вирішення якоïсь
проблеми та в
результаті роботи над
проектом повинен бути
певний матеріальний продукт.
Основна теза сучасного розуміння
проекту : «Все що я пізнаю , я
знаю навіщо мені потр ібно і де і як само я зможу ц і знання
використовувати » . Він передбачає сукупність дослідницьких , пошукових
, проблемних методів ,
творчих за своєю
суттю. Я розглянула
мету, класіфікацію, структуру проекту, план роботи над проектом, переваги використання проектної діяльності
учнів над інщіми формами вивчення нового матеріалу
та ознойомилась
з таксономією Блума. Створила макет буклету
для батьків
" Метод проектів" Розглянула шаблон
Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо. Переглянула приклади педагогічних ідей про використання
методу проектів у навчанні.
Вівторок , 03 липня
2012-07-03
Модуль 3.Рефлексія.
Сформулювала перший варіант навчальних цілей. З'ясувала
поняття ключових, тематичних, змістових запитань. Розглянула навчальні теми для створення Портфоліо
з використанням методу проектів
. З’ясувала вимоги державних
освітніх стандартів та навчальних програм. Сформулювала Основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів Сформулювала завдання
для виконання досліджень учнів
у проектній діяльності.
Середа , 04 липня
2012 -07-04
Модуль 4.Рефлексія.
Роздивилась приклади
Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної
роботи із документами , ,різні
стратегії та засоби
оцінювання .Створила перший варіант плану оцінювання .Переглянула План вивчення
теми та внесла
до нього зміни . Створила
презентацію основних ідей
навчальної теми .Удосконалила
цілі та Основні
запитання відповідно до державних
освітні стандартів .Створила
засоби оцінювання, спрямовані
на визначення навчальних потреб учнів.
Четверг , 05 липня
2012-07-05
Модуль 5. Рефлексія .
Цей модуль допоміг
мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у
процес навчання моїх учнів, а саме розглянувши модуль 5,
з’ясувала , що Iнтернет
на наш час
є основною базою
пізнавальноï діяльності . Майстерне оперування пошуковими
стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та
дані в Інтернеті .Створила списки використаних джерел , а
також форми оцінювання
веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій .Розглянула
як можна використовувати Інтернет-ресурси
в дослідженнях, комунікаціях та співпраці.
П’ятниця , 06 липня
2012-07-06
Модуль 6 .Рефлексія .
Цей модуль допоміг
мені з перспективою подивитись на спільну працю через електрону пошту с учнями
та їх батькамим ; як можна ефективно використовувати комп’ютерні
технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів; як
вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні
завдань проектів ; як використовувати сервіси Інтернету для
спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів
; як навчати учнів безпечній роботі в
Інтернеті; як можна ефективно
використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання
учнів та оцінювання . Практично
ознайомилась з додатковими функціями єлектронної пошти у тому числі проведення
сумісної наради, співробітництва. Ознайомилась з правовими аспектаи роботи в
мережах інтернету. Усвідомила неохідність проведення навчання з учнями
щодо забезпечній роботі в пошукових мережах. Ввжаю необхідним
надавати рекомендації учням
щодо каталогу пізнавальних та безпечних
сайтів. Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, п ередавання голосу через
Інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами
з різних країн світу
через Інтернет. Блоґи, вікі та
онлайн-документи для спільного редагування
дозволяють учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботами та коментують
роботи
інших в режимі онлайн. Зберегла
власний профіль к ористувача у папці Dodatkovi_materialy.
Субота , 07 липня
2012-07-07
Модуль 7 Рефлексія
Проведена робота щодо створення
учнівської презентації ще більш переконала
в необхідності поступового планування роботи, відсліжування руху
виконання. Робота в данному
модулі допомогла
доповнити розділ « Діяльність учнів
» тим , що роблять
учні і вчитель. Відкоректувала Контрольний список до Плану .
Зберегла власний профіль користувача у папці Dodatkovi_materialy.
Неділя , 08
липня 2012- 07-08
Модуль 8.Рефлексія
Опрацював
модуль 8, я вирішила
щє раз передивитись критеріï
та форми
оцінювання за кожним
пунктом проекту, проранжувала
і записала
їх від
найважливішого до найменш важливого; уникала використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів; написала
дескриптори та критерії простою,
зрозумілою для учнів, мовою; сама виконала завдання (створила продукт, який мають виконати учні ) Форми оцінювання мають критерії, що тісно
пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні
сформованості навичок та рівні
засвоєння знань, які відображаються
в кінцевому продукті
проекту, що розробляються учнями
і що форми
оцінювання цілком відповідають
цілям та задачам
пректноï діяльності .
Понеділок , 09 липня
2012-07-09
Модуль 9. Рефлексія .
Спланувала навчальний процесс
, враховуючи різні
модальності щоб задовольнити різноманітні потреби учнів та
диференціювати навчання • зміст; • процес ; • результати; • навчальне
середовище. . Передивилась
розділ «Оцінювання» , акцентуя
увагу на засобах
оцінювання , враховуючи особистість учнів , самоспрямованність в навчанні
,
самомотивацію та базові
знання за даною
темою для роботи
із даним питанням
, щоб вони стали впевненими
та незалежними в навчанні.
Створила форму оцінювання
учнівської самоспрямованості в навчанні та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Внесла зміни в План вивчення теми
.Критично оцінила , чого вони навчилися.
Комментариев нет:
Отправить комментарий